.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رسانه‌های منتقد مازندران حمایت می‌شوند

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران با تاکید بر تقویت نقد منصفانه در بین رسانه های استان، گفت: از رسانه های منتقد مازندران حمایت می شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از تسنیم ، احمد مظفری ظهر امروز در نشست با برخی مدیران رسانه های مازندران در استانداری اظهار کرد: شورای اطلاع رسانی دولت در مازندران فعالیت خود را آغاز کرده و فردا تعدادی از مشاوران رسانه ای این شورا که از زبده های حوزه اطلاع رسانی هستند، معرفی می شوند.

وی افزود: ساماندهی فعالیت رسانه ها را در سال آینده پیگیری می کنیم و با کمک مشاوران رسانه ای شورای اطلاع رسانی را تقویت می کنیم.

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران با اشاره به اینکه روابط عمومی استانداری با رسانه ها تعامل دارد، تصریح کرد: انتظار داریم حرکت توسعه ای و رفع عقب ماندگی های مازندران در محور فعالیت های اطلاع رسانی رسانه ها قرار گیرد.

مظفری با بیان اینکه انتقاد رسانه ها در مسیر اصلاح، توسعه استان و امورات باشد، گفت: اطلاع رسانی دقیق، منصفانه و به صلاح استان مورد حمایت مدیریت ارشد استان بوده و از رسانه های منتقد حمایت می کنیم.

وی با تاکید بر اینکه مقالات انتقادی رسانه ها در جهت کمک به توسعه استان باشد، افزود: رسانه ها از ارکان اصلی توسعه هر کشور و استان هستند.

سخنگوی شورای اطلاع رسانی دولت در مازندران با بیان اینکه باید رسانه ها در جهت رفع زیرساخت ها و کمک به توسعه استان، مشاور امین رسانه ها باشند، گفت: با همدلی، همراهی و هم افزایی زمینه تحقیق و توسعه را در استان محقق کنیم.

عدم پرداخت یارانه مطبوعات مازندران

رضا برمکی، رئیس خانه مطبوعات مازندران نیز در این نشست با اشاره به فعالیت 5 روزنامه، 27 هفته نامه، 18 دفتر سرپرستی نشریات سراسری، 16 خبرگزاری و 65 پایگاه خبری در استان، گفت: 800 فعال رسانه ای در مازندران شناسایی شد.

وی با بیان اینکه مدیران استان باید آبونمان نشریات محلی مازندران شوند، گفت: سهم مطالعه مردم استان در حوزه مطبوعات و رسانه ها باید بیشتر شود.

برمکی با اعلام اینکه متاسفانه فضای نقد مسئولان در استان کم است، گفت: از ابتدای امسال تاکنون ریالی یارانه به مطبوعات مازندران تخصیص نیافت.

فرامرز درخشنده، مدیر خبرگزاری ایلنا در مازندران نیز با اشاره به اینکه استان در برهه کنونی نیاز به همدلی و همبستگی دارد، گفت: ادارات استان در پرداخت مطالبات اصحاب رسانه کم کاری می کنند.

وی با تاکید بر استفاده بیشتر از ظرفیت رسانه ها و خبرگزاری های استان برای بیان مشکلات مازندران، افزود: مدیران ضمن بیان عملکرد خود مشکلات دستگاه خود را به رسانه ها بگویند.

مهر انگیز عباسی، سرپرست جدید خبرگزاری فارس در مازندران نیز با اشاره به اینکه در نبود مرحوم جابر معافی سرپرست فقید خبرگزاری فارس در استان، توانستیم در حد نیاز برای توسعه استان اطلاع رسانی کنیم،گفت: در عرصه شبانه روزی برای بیان معضلات استان تلاش می کنیم.

وی با اشاره به اینکه مسئولان شهری استان قول نامگذاری یکی از خیابان ها یا تالارهای استان به نام مرحوم معافی را دادند، افزود: با گذشت شش ماه از فوت مرحوم، هیچ اقدامی از سوی آنان صورت نگرفت./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ساری 27 اسفند 1392
مگه قرار بود حمایت نشود دوست داشتی بهتون بگیم آفرین .آفرین

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.